čtvrtek 3. července 2014

5 Ptejte se

Letní pauza na blogu nekončí a vy teď máte příležitost položit svoje otázky (pod příspěvek) 
ptejte se, na co chcete, já odpovím, na co budu moct a chtít.

Těším se na vaše komentáře!

5 komentářů:

  1. Ahoj, takže ..

    1) Plánuješ dělat videa?
    2) Po čem z ČR se Ti stýská?
    3) Co Ti vadí u bloggerek, co je třeba impuls k tomu, že přestaneš číst jejich blog?
    4) Jsi zastánkyně toho, že tzv. přírodní kosmetika je nutně lepší než konvenční?
    5) Domníváš se, že DIY kosmetika, smíchaná doma z olejů apod. je lepší než izolace účinných molekul v laboratoři, které se prsknou do krému? A proč?
    5) Jsi na Instagramu?
    6) Co na Tvoje blogování říká přítel?
    7) Pamatuješ si svoje čtenáře?
    8) Co Ti chybí na českých blozích?
    9) Co bys na sobě chtěla změnit?
    10) Oblíbené knížky?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) mě vždycky hrozně zajímalo, jaké národnosti je Tvůj muž.. :) + plánuješ ještě dělat cvičící výzvy / úkoly pro čtenáře?

    OdpovědětVymazat
  3. tak mě by akorát zajímalo, proč švédsko. a taky kde přesně ve švédsku. taky by mě zajímalo, co přesně v tom švédsku pracuješ. no prostě úplně jakože ty soukromé věci a tak a taky drby a tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Ze kdy a odkud je ta fotka nahoře? Přeju krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by zajímalo, kolika jazyky "současně" zvládáš mluvit. Mám takový pocit, že jich ovládáš víc než tři, nebo se pletu? A taky jestli máš nějaký zajímavý tip, jak si jazyky udržovat (protože člověk nemůže žít současně ve všech zemích, jejichž jazyky mluví).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!